Simfonia de espresso

Îți place espresso-ul? Alăturați-vă abonamentului nostru „Espresso Symphony” și cu siguranță nu veți fi dezamăgiți. Prăjitorii noștri selectează și creează cu atenție amestecurile noastre unice de espresso dintr-o varietate de cafele pentru a vă satisface pasiunea pentru cafea de calitate, premium.

Note echilibrate de cafea de origine unică

Abonamentul nostru de cafea de cafea de origine unică concepută pentru preparate alternative este foarte popular printre adevărații pasionați de cafea. Echipa noastră de prăjire selectează cu atenție cele mai interesante cafele din diferite regiuni ale lumii. Datorită cunoștințelor lor de degustare, puteți gusta o selecție dintre cele mai bune cafele ale noastre.

Cum funcționează?

Întrebări frecvente

Oferim abonamente la cafea, fie sub formă de cafele uni origine sau amestecuri espresso, precum și abonamente la ceai. Puteți trimite automat abonamentul ales o dată sau de două ori pe lună. Timpul total de livrare automată variază în funcție de opțiunea de abonament selectată. Puteți primi abonamentul pentru cafea pentru 3, 6 sau 12 luni, iar abonamentul pentru ceai pentru 6 sau 12 luni.

Dacă doriți să vă întrerupeți abonamentul, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați prin formularul de AICI și vom fi bucuroși să discutăm când doriți să vă reînnoiți abonamentul.

Desigur! Dacă sunteți interesat să vă schimbați detaliile de livrare, vă rugăm să introduceți adresa exactă în formularul de contact, care poate fi găsit AICI . Vom fi bucuroși să facem modificarea solicitată.

Dacă decideți să vă schimbați metoda de măcinare în timpul abonamentului, vom fi bucuroși să vă găzduim. Pur și simplu contactați-ne prin formularul nostru de contact, care poate fi găsit AICI . Vă rugăm să indicați în mesajul dumneavoastră ce tip de măcinare vă interesează (oală moka/espresso/metode alternative). Vom face apoi modificarea solicitată și puteți aștepta cu nerăbdare această ajustare la următoarea livrare a abonamentului.

Dacă sunteți interesat să modificați frecvența sau valoarea abonamentului, vă rugăm să ne contactați folosind formularul nostru AICI . Spuneți-ne cum doriți să vă schimbați abonamentul și apoi vom calcula suma abonamentului pentru perioada rămasă.

De exemplu, dacă abonamentul este setat la un pachet pe lună timp de 12 luni, dar doriți să primiți două pachete pe lună, perioada de abonament se va reduce la 6 luni. Vă puteți extinde apoi abonamentul.

Vă rugăm să furnizați datele dvs. de contact ca adresă de facturare și datele de contact ale destinatarului ca adresă de livrare. Vă rugăm să nu uitați să includeți numărul de telefon al destinatarului pentru nevoile transportatorului.

Ne străduim întotdeauna să ne diversificăm cafeaua, astfel încât să vă puteți bucura de diferite cafele din toate colțurile lumii cu fiecare transport. Cu toate acestea, dacă doriți să primiți o anumită cafea la fiecare transport, vă rugăm să indicați acest lucru în note.

Ca parte a abonamentului, aveți opțiunea de a seta metoda de măcinare în funcție de metoda preferată de preparare a cafelei. Pur și simplu selectați metoda de măcinare dorită pentru produsul pe care l-ați ales și vă vom măcina cafeaua după preferințe.

Dacă nu sunteți sigur care metodă de măcinare este cea mai bună pentru preparatul dumneavoastră preferat de cafea, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați folosind formularul găsit AICI . Vom fi bucuroși să vă sfătuim și să vă ajutăm să alegeți metoda de șlefuire potrivită nevoilor dumneavoastră.

Da, vom fi bucuroși să vă extindem abonamentul! Contactați-ne prin formularul de AICI și spuneți-ne dacă doriți să continuați cu același abonament sau dacă doriți să modificați frecvența și cantitatea.

De asemenea, nu uitați să includeți adresa dvs. de facturare sau de livrare dacă aceasta s-a schimbat. Dacă adresa nu s-a schimbat, nu este nevoie să o furnizați. După confirmarea detaliilor dvs., vă vom trimite un link de plată și abonamentul va fi reînnoit.

Timp obișnuit de livrarecomenzile din depozitul nostru sunt expediate în următoarea zi lucrătoare după efectuarea comenzii. Odată ce comanda a fost predată transportatorului, veți primi un e-mail cu un număr de urmărire, pe care îl puteți utiliza pentru a urmări starea comenzii dvs. aici:
DPD - https://www.dpd.com/cz/cs/
Serviciu de colete - https://tracking.packeta.com/cs_CZ/tracking/search

În timpul sărbătorilor de vară sau sărbătorilor legale, pot exista ocazional excepții care pot afecta timpul de livrare a comenzii dumneavoastră.

Dacă ați specificat greșit colectarea personală și doriți să schimbați locația de livrare, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de AICI .

Vă rugăm să indicați dacă doriți ca comanda să fie expediată la adresa sau să specificați locația de ridicare dorită ( Listatoate ramurile lui Zásilkovna). Vă vom trimite apoi comanda ramburs la livrare, inclusiv taxele poștale sau vă vom trimite un link pentru plata poștale pe adresa dvs. de e-mail. Transportul este gratuit pentru achiziții de peste 1500 CZK.

Dacă nu ați selectat o sucursală, veți primi un e-mail de la noi cu un link către lista de filiale unde veți putea schimba sucursala. Dacă ați selectat greșit sucursala, vă rugăm să contactați serviciul pentru clienți Zásilkovna la +420 216 216 516 sau să utilizați formularul de contact AICI .

Căutare