FAQ

Despre cafea

Trebuie să abordăm diferit negocierile de preț în fiecare țară, deoarece au reguli și sisteme diferite. Cu toate acestea, avem propria noastră regulă simplă - fiți întotdeauna atenți la cei care sunt la început. Nu ne preocupă doar un preț corect pentru fermieri, ci și o recompensă corectă pentru colecționari.

Avem întotdeauna 4 până la 6 amestecuri de cafea selectate și 10 până la 16 cafele de origine unică în oferta noastră. Pe tot parcursul anului, în funcție de anotimp și de recoltele curente, îți oferim mereu cafelele cele mai proaspete la momentul respectiv.

Oferim cafea cu certificat BIO. Multe dintre cafelele noastre, deși cultivate în sălbăticie, nu sunt certificate organic, deoarece obținerea acesteia este inaccesabilă financiar pentru fermierii din unele țări.

Trei lucruri sunt rele pentru cafea - căldură, lumină și aer. De aceea, depozitați cafeaua într-un loc uscat și întunecat, de preferință într-un recipient opac, unde va fi ferită de lumina soarelui.

Boabele destinate cafelei la filtru se consumă cel mai bine între 3 și 21 de zile după prăjire. Cafeaua pentru espresso este cea mai bună între 14 și 38 de zile după prăjire. Odată ce ați deschis ambalajul, păstrați-l departe de căldură, lumină și aer. Pentru a menține prospețimea maximă, vă recomandăm să consumați cafeaua în termen de șapte zile de la deschidere.

Pentru prepararea cafelei filtrate respectați regula a 60-70 g cafea la litru de apă de preferință filtrată.

Pentru a prepara espresso, vă recomandăm un raport cafea/apă de 1:2,5, de exemplu 18 g cafea la 45 g apă.

Utilizați 9 g de cafea pentru un singur espresso și 18 g de cafea pentru un dublu espresso.

Niciuna dintre cafelele noastre nu conține ingrediente sau arome adăugate. Profilul de aromă descrie aromele, aromele, dulceața și aciditatea din cafea care sunt prezente în mod natural acolo. Cafeaua are arome diferite datorită diferitelor tipuri și varietăți de cafea, compoziției solului sau altitudinii. Metoda de prelucrare după recoltare are, de asemenea, o influență semnificativă asupra gustului rezultat al cafelei.

Fiecare se bucură de cafea în felul său. Unora le place cu zahar, altora cu lapte sau unul clasic negru fara nimic.

De aceea, suntem bucuroși să vă ajutăm să-l găsiți pe cel care vă place cel mai mult, în funcție de preferințele dvs. și de profilurile de arome de cafea.

Când achiziționăm cafea direct de la fermieri, achiziționăm boabe direct de la fermieri, nu prin furnizori. Datorită acestui fapt, vă putem oferi un produs de calitate superioară și cafele în ediție limitată care altfel nu ar ajunge niciodată pe piața europeană.

De la prăjirea noastră, vă puteți bucura de cea mai diversă ceașcă pe care o are de oferit lumea cafelei fine.

Cumparare si transport

Vom pregăti și livra comenzile primite până la ora 14:00 în următoarea zi lucrătoare.

Comenzile plasate joi după ora 14:00 și până sâmbătă înainte de ora 16:00 vor fi expediate luni. Comenzile plasate după ora 16:00 sâmbătă vor fi expediate marți.

În timpul sărbătorilor de vară sau sărbătorilor legale, pot exista excepții, iar termenele de livrare pot varia.

Produsele care nu sunt marcate In stoc sunt livrate de obicei in 5 zile.

Dacă sunteți interesat de o comandă angro, vă rugăm să completați formularul AICI și departamentul nostru de vânzări vă va contacta.

Puteți plăti comanda cu cardul imediat după plasarea comenzii sau puteți utiliza plăți expres cu Apple Pay, Google Pay și Shop Pay. Toate informațiile despre metodele de plată pot fi găsite AICI

Da, trimitem marfa prin servicii de curierat, prețul de transport este guvernat de lista de prețuri valabilă a fiecărei companii specifice. Pentru a afla prețul unei comenzi pentru o anumită țară, selectați țara relevantă în bara de meniu în primul pas al comenzii - costul de transport va fi apoi afișat automat. Livrările în străinătate nu pot fi trimise ramburs la livrare.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați politica noastră de livrare AICI

Din păcate nu. Comanda dvs. este introdusă în sistemul nostru aproape imediat după ce ați trimis comanda. Fiecare comandă este prăjită și măcinată individual pe baza detaliilor comenzii dvs.

Dacă nu ați selectat o sucursală, veți primi un e-mail de la noi cu un link către lista de filiale unde veți putea schimba sucursala. Dacă ați selectat greșit sucursala și transportul nu a fost încă expediat din depozitul nostru, vă rugăm să ne contactați prin formularul nostru AICI .

Dacă transportatorul a primit deja expedierea, vă rugăm să contactați serviciul pentru clienți al Agenției de expediere la +420 216 216 516 sau să utilizați formularul de contact AICI .

Timp obișnuit de livrarecomenzile din depozitul nostru sunt expediate în următoarea zi lucrătoare după efectuarea comenzii. Odată ce comanda a fost predată transportatorului, veți primi un e-mail cu un număr de urmărire, pe care îl puteți utiliza pentru a urmări starea comenzii dvs. aici:
DPD - https://www.dpd.com/cz/cs/
Serviciu de colete - https://tracking.packeta.com/cs_CZ/tracking/search

În timpul sărbătorilor de vară sau sărbătorilor legale, pot exista excepții, iar termenele de livrare pot varia.

Numerele de urmărire sunt generate atunci când sunt create etichetele de expediere și veți primi o notificare. Uneori, poate dura până la 12 ore pentru ca agentul de expediere să scaneze comanda. Vă rugăm să așteptați câteva zile pentru ca aceste informații să se actualizeze înainte de a contacta asistența. Vă mulțumim pentru înțelegere.

În cazul alimentelor nereturnabile (cafea sau ceai), returnările nu sunt posibile.

Accesoriile pot fi returnate în termen de 14 zile de la primirea mărfii fără a se indica un motiv. In acest caz, bunurile returnate trebuie sa fie ambalate corespunzator in ambalajul original si nefolosite.

Dacă doriți să faceți o reclamație cu privire la mărfuri, vă rugăm să citiți Reclamații și retururi în secțiunea DE TRATARE A RECLAMAȚIILOR AICI .

Pentru comenzile de peste 1500 CZK, oferim întotdeauna transport la sol gratuit. De asemenea, oferim abonaților noștri transport gratuit pentru toate comenzile de abonament.

Abonament

Oferim abonamente la cafea sub formă de cafele de origine sau amestecuri espresso, precum și abonamente la ceai. Puteți trimite automat abonamentul ales o dată sau de două ori pe lună. Timpul total de livrare automată variază în funcție de opțiunea de abonament selectată. Puteți primi abonamentul pentru cafea pentru 3, 6 sau 12 luni, iar abonamentul pentru ceai pentru 6 sau 12 luni.

Dacă doriți să vă întrerupeți abonamentul, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați prin formularul de AICI și vom fi bucuroși să discutăm când doriți să vă reînnoiți abonamentul.

Desigur! Dacă doriți să modificați detaliile de livrare, vă rugăm să furnizați adresa dvs. exactă în formularul de contact AICI și vom fi bucuroși să facem modificarea solicitată pentru dvs.

Dacă decideți să vă schimbați metoda de măcinare în timpul abonamentului, vom fi bucuroși să vă găzduim. Pur și simplu contactați asistența noastră pentru clienți prin intermediul formularului de contact AICI .
Vă rugăm să indicați în mesaj ce metodă de măcinare preferați (oală moka/espresso/metode alternative) și vă puteți aștepta la modificarea solicitată în următorul dvs. abonament.

Dacă sunteți interesat să modificați frecvența sau valoarea abonamentului, vă rugăm să ne contactați folosind formularul nostru AICI . Spuneți-ne cum doriți să vă schimbați abonamentul și apoi vom calcula suma abonamentului pentru perioada rămasă.

De exemplu, dacă abonamentul este setat la un pachet pe lună timp de 12 luni, dar doriți să primiți două pachete pe lună, perioada de abonament se va reduce la 6 luni. Vă puteți extinde apoi abonamentul.

Vă rugăm să furnizați datele dvs. de contact ca adresă de facturare și datele de contact ale destinatarului ca adresă de livrare. Vă rugăm să nu uitați să includeți numărul de telefon al destinatarului pentru nevoile transportatorului. Certificatul cadou îl puteți descărca AICI

Ne străduim întotdeauna să ne diversificăm cafeaua, astfel încât să vă puteți bucura de diferite arome din toate colțurile lumii cu fiecare expediere. Cu toate acestea, dacă doriți să primiți o anumită cafea la fiecare transport, vă rugăm să indicați acest lucru în note.

Dacă doriți să aveți cafeaua măcinată ca parte a abonamentului, selectați pur și simplu metoda de măcinare (espresso, V60, Chemex, AeroPress etc.) pentru produsul ales și vă vom măcina cafeaua în mod corespunzător. Dacă nu ești sigur de ce metodă de măcinare necesită preparatul tău preferat, nu ezitați să ne contactați folosind formularul AICI .

Da, vom fi bucuroși să vă extindem abonamentul! Contactați-ne prin formularul de AICI și spuneți-ne dacă doriți să continuați cu același abonament sau dacă doriți să modificați frecvența și cantitatea. De asemenea, nu uitați să includeți adresa dvs. de facturare sau de livrare dacă aceasta sa schimbat . Dacă adresa nu s-a schimbat, nu este nevoie să o furnizați. După confirmarea detaliilor dvs., vă vom trimite un link de plată și abonamentul va fi reînnoit.

Căutare